ATEROSCLEROZA- 10 alimente pentru artere curate

1479

Înfundarea progresivă a arterelor (ateroscleroza) este o problemă din ce în ce mai frecventă în societățile occidentale. Această boală provoacă mai multe decese pe an decât fumatul sau consumul de alcool. Practic, ateroscleroza este un inamic tăcut care nu provoacă simptome evidente.

Pereții arterelor acumulează grăsimi obținute din alimentele pe care le consumăm. Dacă dieta ta este bazată pe produse bogate în calorii, grăsimi și zahăr, riscul să suferi de hipercolesterolemie, hipertensiune arterială și probleme circulatorii este foarte mare.

Totodată, acest tip de dietă nesănătoasă te va face vulnerabil în fața tulburărilor cardiace.

10 alimente ce iti mentin arterele curate

1. Turmericul

Mirodenia indiana poate preveni efectele catastrofale pe care ingustarea vaselor de sange o poate avea pe termen lung. Turmericul reduce colesterolul si iti poate proteja sistemul circulator.

2. Usturoiul

Nu doar ca da o aroma DELICIOASA preparatelor, insa usturoiul poate incetini ateroscleroza si scadea tensiunea.
Consumul periodic de usturoi poate reduce riscul de accident vascular si de infarct cu mai bine de 50%. Usturoiul are aceste efecte benefice asupra sistemului circulator datorita efectului de anti-coagulant natural.

[wp-rss-aggregator template="stiai-net"]

3. Ghimbirul

Este un antiinflamator si anti-oxidativ excelent, iti protejeaza inima impiedicand formarea placilor ateromatoase pe vasele de sange.

4. Piper rosu

Piperul rosu, cunoscut si sub numele de piper Cayenne. E delicios de folosit in preparate, dar trebuie sa tii cont de gustul sau iute.

5. Lamaia

Putina apa cu lămâie n-a stricat nimanui vreodata, ba chiar e benefica pentru sanatatea inimii.
Lamaile reduc nivelul colesterolului si previn oxidarea celulara, prin continutul mare de Vitamina C.

6. Semintele de in

Sunt extrem de bogate in fibre si acizi grasi Omega 3, motiv pentru care semintele de in reduc inflamatiile si scad tensiunea.
Adauga seminte de in in preparatele tale preferate, macinandu-le putin exact inainte de a servi masa.

7. Varza murata

Nu e doar delicioasa, ci e si sanatoasa pentru inima. Varza murata, mancata frecvent, contine componente ce previn aparitia aterosclerozei si a colesterolului marit.

8. Semintele de susan

Acestea pot ajuta la deblocarea arterelor infundate si pot incetini ateroscleroza.

9. Scortisoara

Mirodenia absolut delicioasa pe care o includem in multe deserturi poate proteja inima. Un gram de scortisoara in fiecare zi poate scadea nivelul glucozei, a trigliceridelor, a colesterolului rau in cazul persoanelor ce sufera de diabet de tip II.

10. Sucul de rodie

E un puternic antioxidant, deblocand arterele si luptand impotriva aterosclerozei.
240 de mililitri de suc de rodie pe zi incetineste progresia bolilor vasculare si scade tensiunea.

 

Distribuie pe: